Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 7 12:44:41 CEST 2014

S tím jsem se zatím nesetkal. Zatím pokaždé mi na to fungovala Pájecí
kapalina na nikl z Elchemca. Hliníkové bych zkusil odvrtat.

Když si to tak vybavuju, tak poprvé jsem si vlastně taky myslel, že je
to hliník. Pak jsem na to sáhnul vrtačkou a bylo jasno :-)

JMN