Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

Čtvrtek Srpen 7 07:18:40 CEST 2014

Dne 6. srpna 2014 20:16 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):

> Zní to logicky. Pokud se tedy ten šroub dobře zařízne a při příštím
> zašroubování se nezařízne jinam. Já mám tedy trochu špatné zkušenosti
> s výrobky, kde tyhle šrouby jsou, mnohdy jdou jednou vyšroubovat a už
> tam pak nedrží :-)

Na roletu kufru v autě jsem si dodělával madlo (výrobce na to nějak
zapomněl), takové běžné plastové nábytkové z OBI. Použil jsem samořezné
šrouby (AKA vruty). Po nějaké době používání toho madla se vruty vytrhly ze
závitu, byly zřejmě moc hubené, tak jsem je nahradil za silnější, které se
do té díry v madlu líp zaříznuly.

Pavel Kadečka.