Re: Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Srpen 6 23:37:27 CEST 2014

Jasně, ale já měl spíš na mysli přilepit to k nějakému jinému materiálu - třeba na kov. A to už asi bude horší. Ačkoliv pokud to jde rozpustit v acetonu asi by se ta trubka dala oblemcat rozpuštěným ABS a zasunout do vytištěné díry. To by nějak držet mohlo. Zvlášť pokud by ta trubka byla třeba vroubkovaná.

    Martin.