Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 6 23:37:05 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 6.8.2014 od Vláďa Anděl:

> Já mám zkušenost jen s krabičkama z polystyrénu. Třeba tohle
> http://www.gme.cz/krabicka-plastova-kpz1a-z-24a-p622-430 Vteřinové
> lepidlo nejen že výborně drží na povrchu, ale myslím že povrch i
> trochu naleptává. Drží to perfektně.

Vteřinové/sekundové lepidlo jsem na ABS/PLA nezkoušel, tak to nemohu
sloužit, jestli to i na tyhle plasty funguje. Ale teď jsem si všiml,
že jsem nenapsal typ lepidla na plasty, které jsem použil já. Tak
dodatečně - je to lepidlo UHU allplast. Koupil jsem ho v Baumaxu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem