Re: Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Srpen 6 22:27:50 CEST 2014

Dá se PLA nebo ABS něčím rozumným lepit ? V tom případě by tam ta trubička šla zalepit. Ale počítám že to lepit nepůjde. PLA jsem si mohl osahat - to lepit asi nepůjde a ABS ? Tam nevím.

    Martin.