Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 6 20:16:23 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 6.8.2014 od Ales Filip:

> Já si myslím, že samořezné šrouby drží v plastu lépe, než normální
> metrické. Navíc asi snesou větší počet vyšroubování a zašroubování,
> než se ten závit strhne.

Zní to logicky. Pokud se tedy ten šroub dobře zařízne a při příštím
zašroubování se nezařízne jinam. Já mám tedy trochu špatné zkušenosti
s výrobky, kde tyhle šrouby jsou, mnohdy jdou jednou vyšroubovat a už
tam pak nedrží :-)

Já je koupím a provedu testování.

> Držela by v tom taková ta narážecí trubička se závitem?

Narážecí? No kdyby se udělala trochu menší díra a trubička nahřála,
pak určitě.

> Jinak jsem také proti rozdělování konference. Pokud se bude
> dodržovat nějaké označení těchto zpráv v Předmětu, např. [OT-3D],
> tak si snad každý, koho to nezajímá dokáže nastavit mailer, aby mu
> takové zprávy zahazoval.

V předmětu je pomlčka, mezera, Zahradnik se bavi. Filtrovat se to dá
velmi jednoduše. OT to někdy je, většinou ne. Když přece posílám video
o výrobě krabičky na elektroniku, není to OT ani náhodou.

Když tu teď napíšu, kdo chce nějakou krabičku vyrobit, ať si pošle
rozměry, tak se pár zájemců jistě najde. Nebo ne? :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem