Tiskneme krabicku pro USB modul - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 6 19:56:39 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 6.8.2014 od gatilo:

> Tak ja byl veden spis myslenkou na zivotnost toho zavitu. PLA
> neznam, ale v ABS zavity odchazeji rychle.

Tak všechno jednou odejde. Teď jsem vzal jeden výtisk z ABS, kde mám
závity M3 a zkušebně jsem elektrickým šroubovákem 30x zašrouboval na
doraz a 30x vyšrouboval úplně ven šroub. Je stále v pohodě. Nedá se to
srovnat s kovovou maticí, ale na takové to domácí šroubování OK.

Na druhou stranu, není zase tak špatný nápad použít vyloženě vruty do
plastu. Myslím si sice, že to vydrží méně, ale je to jen můj názor a
zkušenost s tím fakt nemám. Já bych do toho šel a prověřil to.

Najdu třeba ve strojních tabulkách informaci, jaký průměr otvoru musím
pro který šroub do plastu vyrobit?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem