OT jen takova Win7 perlicka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 6 16:15:41 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 6.8.2014 od RV:

> Instalace bez problemu, naistalil jsem veskere drivery, dal spustit
> Windows Update a od te doby cca 24h to updatuje, ze se neda delat
> vubec nic - byl jsem v praci jeste vcera ve 20:30 tak to to jeste
> jelo tak, ze jsem videl jak se stahuji a instaluji zaplaty. Nekdy v
> noci se se to zrestartilo a ted to pise Nevypojujte ani nevypinejte
> pocitac, probiha instalace 1 z 1....

A to pořád dělá tu jednu instalaci? Se to asi zaseklo, jestli ano.
Windows mají jeden zásadní problém, který trvá už od Windows XP a
dodnes nebyl vyřešený. Ta aktualizační služba (service ve Windows)
vytěžuje procesor na 100%.

Já jsem se s tím setkával docela hodně v poslední době proto, že mnoho
účetních si začalo pořizovat internet kvůli elektronickému podání,
zatímco dříve měly počítače odpojené. No a jakmile takový počítač
připojíš k internetu, klidně celý den bude aktualizovat. Po tu dobu se
s ním nedá pracovat. Je potřeba na to občas mrknout, když je hotovo,
restartovat, pak se začne aktualizovat další série apod.

Ale mezi námi, instaloval jsem a aktualizoval jsem tuhle spousty věci
na Raspberry Pi. A to trvalo taky několik hodin...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem