OT: 3D tisk a tato konference

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Srpen 6 13:44:52 CEST 2014

Přesně tak, nevidím nejmenší důvod proč by 3D tisk neměl patřit do této
konference. Podle mě to naopak je tvrdě HW téma. Mě taky nezajímá když
se rozebírá která rodina procesorů je ta jediná správná nebo se
předvádějí ty nejzrůdnější konstrukce v Céčku. Takže mažu, mažu a mažu.
Nikdy by mě ale nenapadlo autory vyzývat aby odkráčeli... jinam. Kdysi
jsme se tu dohodli, že chceme aby tato konference obsahovala celou škálu
témat - i takové které se třeba elektroniky dotýkají jen okrajově (což
určitě neplatí o 3D tisku). Proto je tu možné se beze strachu zeptat
třeba jak vyvrtat díru do nerezu nebo jestli někdo nemá konkrétní typ
potenciometru a podobně. Jsem si jistý že právě to dělá tuto konferenci
tak vyjímečnou a zajímavou. Teď je pro určitou část členů konference
zajímavý 3D tisk tak se prostě smiřte s tím že se tu o něm bude diskutovat.

     Martin.