OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Srpen 5 22:38:50 CEST 2014

Dobry vecer,

ja by som o jednom konkretnom vyuziti vedel. Uz dlhsiu dobu som hladal
nejaky maly monitor ku RasPi, ale dnes je trend opacny, najmensie
monitory maju 17 palcov. Tak som si kupil toto:
http://www.pollin.de/shop/downloads/D120942D.PDF
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EJKjvlQU1DA
a vlozil do dreveneho ramika na fotku.
Takze teraz uz staci mat len vhodny CAD a 3D tlaciaren a skrinka aj s
opernymi nozickami a upevnovacimi miestami bez nutnosti vyvrtavat zavity
by sa vytlacila sama :-)

Ozaj, standardne stupanie skrutky M3 je 0,5 mm. Da sa to vytlacit na 3D
s dostatocnou presnostoua tuhostou?

Richard Kaliciak.

Am 05.08.2014 20:31, schrieb Alexandra Svobodová: (kratene)