STM konecne uvetla ARM s 217ps citacem

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 5 21:37:10 CEST 2014

Ono je to uz na svete tak zo mesiac, ale ano, je to uz peknych par piatkov co sme sa tu o tom bavili:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-May/441535.html

Az teraz som sa dostal k tomu precitat si tych cca 100 stran co k tomu timeru patria.

Netreba mat velke oci, to samozrejme nie je timer chodiaci na 4GHz. Timer chodi na "zakladnej" frekvencii (144MHz), a na vystupoch ma nejaku oneskorovaciu logiku, nieco ako delay line z hradiel a vystupny demux, ktorym sa na zaklade nastavenia spodnych bitov prislusneho compare registra vyberie prislusny vystup delay line. Z toho vyplyva, ze to presne casovanie sa vztahuje vlastne len na dlzky vystupnych impulzov - je to tam napokon aj niekde dost na zaciatku tej kapitoly (snad stvrta strana - uz to tu nemam) jasne napisane.

Uprimne povedane mi unika dovod a mozne aplikacie niecoho takehoto, ale nerobim ani spinane zdroje ani motory (co su dve aplikacie spominane v datasheete).

Ale inak je to fakt velke ako krava a zlozite ako orloj, tych cca 100 stran manualu nie je nahodou.

wek