OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Úterý Srpen 5 20:31:41 CEST 2014

Hezký večer, ahoj,

	já chválit nebudu, protože nemám ráda taková videa a proto jsem jej ani
neviděla ;-)

	Jinak 3D tiskárna je asi hezká hračka, ale mne nenapadá, k čemu by tak
byla dobrá. Kdyby uměla tisknout třeba zásoby do ledničky, to by pak
stálo za hřích, případně kdyby uměla vytisknout třeba příčku do kuchyně,
případně skříňku do ložnice :-)) Ale takto? Hmm, raději opatříme do bytu
něco jiného :-)

	Saša Svobodová