OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 5 20:21:28 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 5.8.2014 od RV:

> Ahoj, no ja bych to asi neprecenoval...hodne asi udelalo to, ze se
> tu strhla ta kontroverze a tak se vsichni sli kouknout zda je to tak
> strasne.

A to se mi líbí. Jen se tam koukejte, sledujte, sdílejte a klidně u
toho nadávejte :-)

> Nicmene za me musim rict, ze se mi to fakt libi - sice je to takove
> naivnoucke, v podstate mistama uplne zbytecne, ale nevim jak to
> popsat jinak nez, ze to je "roztomile". Rozhodne mi to prijde lepsi
> nez naprosto strohe a nudne video co by melo mozna 7 minut, ale bylo
> by to sedm minut k uzoufani. A se synatorem jste dobra dvojka ;-)

Díky! Dnes jste na mě všichni milejší než včera :-)

> V kazdem pripade te musim pochvalit za peclivost a vymazlenost cele
> dodavky - kdo to nikdy nedelal tak to nemuze ocenit (zvlast pokud
> jde o kusovky). Pro me to byl jeden z hlavnich duvodu proc jsem
> prestal delat maloseriovku. Minuly tyden jsem se nechal prekecat a v
> nedeli kdyz jsem to balil tak uz jsem si zase nadaval.

Jo, jo, tak asi oba víme, o čem to je. I já jsem nadával, když jsem
balil malé šroubky, matičky a podložky do stovek pytlíků, záda
bolela... Jsem si říkal, proč jsem jich udělal tolik :-)

A to ještě já upravuji i ty plastové díly, protahuji otvory pro
lineární ložiska a vodící tyče výstružníkem, ostatní otvory protahuji
vrtáky, dělám desítky závitů... Co jsem viděl, kdokoliv prodává plasty
na Rebela (mimochodem jen ty plasty tak za 1200 korun), tak nikdo
nedělá závity - a to je teprve pruda. Prostě vytisknou a je to.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem