OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 5 12:25:03 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 5.8.2014 od Ales Filip:

> Hmm, tak to je zlé. To je hodně tepla. Bydlím v paneláku, a ve
> skříni v chodbě mám server s Atomem, tiskárnu, WiFi, switch, a je
> tam okolo 42"C když bylo venku horko.

To bys možná pak měl ve skříni i ohýnek :-) A bez křesadla :-)

> Nebyl by problém tiskárnu ze skříně pro tisk vytáhnout, ale vzhledem
> k rychlosti tisku by byla asi vytažená stále. A to by mě asi
> manželka za chvíli zabila :-)

Tak ještě ji můžeš dát na skříň, pokud to není skříň vestavěná.

A nebo manželce čas od času něco vytiskneš, třeba tácek pod květináč,
srdíčko nebo hlavu Justina Biebera :-)

> Budu muset vymyslet něco jiného. Tiskne se z USB, nebo z SD karty,
> že? Přes Ethernet Shield to nejde?

V základu tiskne přes USB přímo z počítače. Po dokoupení nebo
postavení modulu LCD/SD tiskne z SD karty úplně bez počítače. Z
Ethernet shield to zatím neumí, co jsem se díval. Ale jsou další
možnosti, dá se k tomu připojit třeba Raspberry Pi a tisknout pomocí
webového rozhraní, tedy to ovládat po síti. Chci to také otestovat a
natočit o tom nějaké video.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem