OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Srpen 5 10:56:35 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 5.8.2014 od Petr Simek:

> vsiml jsem si na nekterych videich na youtube ze tam maji display s
> kroutitkem a neco tam steluji. V tom videu o zabaleni od PZ jsem si
> jej nevsiml. To jsou ruzne verze toho Rebel 2 ?

Displej dodávám k Vellemanovi, také ho používám, ani si bez něj tisk
nedovedu představit.

Co se týká Rebela, dá se připojit, elektronika i firmware s ním
počítají. Můžeš si ho buď koupit nebo vyrobit. Do sestavy za 9.999 Kč
se cenově nevešel, cena je kolem 600 Kč. Mám ty moduly nakoupené a
umím je tedy dodat, Pavlovi jsem ho dodal na vyslovenou žádost, sám ho
také na Rebelovi připojený mám a testuji. Nějak na něm zlobí
inicializace SD karty, nevím, čím to je, prostě je potřeba tu SD kartu
zasunout vícekrát. Proto ho zatím ani nemám v nabídce.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem