OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Srpen 5 06:33:25 CEST 2014

Takže k tomuhle bych se rád vyjádřil taky já. Tiskárnu jsem si od Petra
koupil - shodou okolností zrovna tu, jejíž balení Petr natočil - a můžu
říct, že jsem maximálně spokojený. Cena perfektní, kvalita vyrobených dílů
skvělá, princip pytlíkové stavebnice taky. Za úplně nejlepší ale považuji
Petrovu podporu - předtím, než jsem se do stavby pustil jsme měli několik
hovorů na téma tiskárny, kdy jsem měl připravené otázky a dělal si poznámky.
Ve chvíli, kdy mi stavebnice přišla mi ještě Petr zavolal a v cca 50-ti
minutovém hovoru znovu vysvětlil na co si mám dávat pozor při stavbě. Během
víkendu, kdy jsem tiskárnu stavěl jsem pak s Petrem mluvil ještě asi
dvakrát. Výsledkem je, že tiskárna je sestavená, tiskne (ještě se dolaďují
drobné nejasnosti - nemám žádné zkušenosti s 3D tiskem) a to opět za vydatné
Petrovy pomoci a podpory. Myslím, že na základě mých (nejspíš občas dost
hloupých) dotazů nějaký návod vznikne... Je třeba si uvědomit, že REBEL je
produkt komunity, soustředěné na rebelove.org - je to česká tiskárna a autor
sám na webu uvádí, že se soustředí na vývoj a ne na návod ke stavbě
(bohužel)...

Pavel Brychta