OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 4 21:31:13 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.8.2014 od Andrej Jancura:

> viete ja by som si aj o jeden napisal, cesky hrncek na kavu vo
> svojej zbierke este nemam. Problem je v tom, ze ja Vam neurobim
> ziadny biznis, moje problemy totiz zacinaju uz len pri pomysleni na
> slovicko biznis... :) Takze mi to nemozete dat ani ako malu
> pozornost. A ci mi hrncek mozete poslat na dobierku, to tiez
> netusim.

Nedávno jsem psal, že hrnky nejsou na prodej, jsou na rozdávání.
Rozdávání k nějakému prodávanému produktu není to hlavní.

Hrnky Zahradník se baví jsou na rozdávání fanouškům. Fanoušek je ten,
kdo rád čte blog, kouká na videa, těší se na ně, sdílí, lajkuje, píše
komentáře, poskytuje zpětnou vazbu, posílá nápady, prostě fandí tomu
projektu nebo třeba mně. A takový fanoušek vůbec nemusí dělat byznys,
vůbec nemusí nic nakupovat, není to o byznysu, není to o penězích.
Právě takový fanoušek může snadno dostat hrnek nebo třeba něco jiného.
Jednoduše za to, že je fanouškem.

V pátek jsem se ptal (v článku na blogu), co mám udělat za soutěž,
abych mohl hrnky začít rozdávat. Jen to bylo asi předčasné, ještě těch
fanoušků nemám tolik, aby byla nějaká pořádná odezva. Časem se to
určitě zlepší. Zase se někdy zeptám.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem