OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Pondělí Srpen 4 20:13:31 CEST 2014

Ja bych tolik nekritizoval. Zahradnik se bavi je hobby blog, tak necekam
zadne super profi dokonale videa. Naopak na mne zase takovy trochu
domaci pristup pusobi prijemne a to, ze zapojujes Petra juniora se mi
taky moc libi. Na video jsem se dival cele, protoze jsem se proste
nemohl nedodivat. Hodil jsem si vas na treti monitor s tim, ze u toho
stihnu jeste neco delat, ale nakonec jsem s praci v prubehu videa vubec
nehnul a v pozitivnim slova smyslu jsem se u neho i bavil. Kvalita se
rozhodne zlepsuje, tak se kluci hlavne nenechte kritikou odradit!

Tomas Halabala - REGULACE.ORG