OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 4 19:42:56 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.8.2014 od "Ing. Libor Konečný":

> Ja jsem takovy ten prepinaci typ, takze jsem to obcas preskocil .

Tak to jsi možná o něco hodně důležitého přišel :-)

> Ja nemyslel firmu, ktera ti za to nauctuje pul mega, ale napriklad
> pratelskou vypomoc od kolegy, ktery umi sledovat s kamerou to
> dulezite, tak at se plne muzes soutredit na vysledek.

Jo, to bych ale asi nic nenatočil. Tak to moc nefunguje :-)

> To ber jako tip na vylepseni at mas brzy ten milion shlednuti i kdyz
> te to bavi, v tom mas vyhodu oproti me ja se musim do vseho nutit
> ;-)

Však milion zhlédnutí už se rychle blíží, myslím, že se ani nenaděju a
už to bude :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem