OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Srpen 4 19:29:19 CEST 2014

Ja jsem takovy ten prepinaci typ, takze jsem to obcas preskocil .

Ja nemyslel firmu, ktera ti za to nauctuje pul mega, ale napriklad
pratelskou vypomoc od kolegy, ktery umi sledovat s kamerou to dulezite,
tak at se plne muzes soutredit na vysledek.
To ber jako tip na vylepseni at mas brzy ten milion shlednuti i kdyz te
to bavi, v tom mas vyhodu oproti me ja se musim do vseho nutit ;-)

LK