OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 4 16:52:46 CEST 2014

Prosím příště už ne formou dotaz-předem známá odpověď.
Se zájmem jsem se průběžně díval na všechna předchozí videa,
scénář těch předchozích byl ve všech případech lepší.
Když už chcete "nahrávače", tak prosím výrazně omezte jeho roli.

Je mi jasné, že člověk používá to, co má k dispozici (a tu blondýnu
nemáte, resp. třeba jen nechcete, aby ji někdo spojoval s Vámi).
Ale použití puberťáka je podle mě dost kontraproduktivní. Takového
dorostence (muže) snese člověk tak maximálně toho svého (co
mu taky zbývá, že), ale většina chlapů (a myslím že i ženských) nemá
potřebu je vyhledávat. Děti jsou roztomilé úplně malé, a pak zase
až když už mají co říct. V tom mezičase se na ně člověk rád podívá snad
jen na videu, kde dělají nějaké kejkle na skateboardu nebo in-line.

Nerad bych ale, aby to vypadalo jako nějaká velká kritika. Líbí se mi,
co děláte pro popularizaci 3D tisku. Stojí to určitě značné úsilí, takže
díky za to.

Petr Labaj