OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pondělí Srpen 4 14:55:12 CEST 2014

Nevěděl jsem jak to napsat abych Ti nevzal chuť něco vůbec dělat ale s
tímto musím souhlasit. To video mohlo být poloviční a přitom bychom
nebyli okradeni o žádnou užitečnou informaci. Jinak ale to video
obsahuje přesně ty informace které jsem se chtěl o dodávané tiskárně
dozvědět. Zarazila mě jediná věc - Absence návodu ? V rychlosti jsem
prohlédl internet, zda je někde nějaký ucelený popis ale nic jsem
nenašel. Jen spousty diskusí ve kterých patrně jsou potřebné informace v
silně roztříštěné formě obsažené. Sám jsi psal, že je při stavbě několik
míst kde je to potřeba udělat přesně tak jak je potřeba. Takže by asi
nějaký stručný návod s vypíchnutím kritických míst nebyl k zahození. Ale
to možná bude obsahem některého dalšího videa ? Ačkoliv tady bych dal
přednost popisu pracovního postupu doplněného třeba fotografiemi. Já
vím, jsme technici a určitě bychom to poskládali i bez něj...

     Martin.