OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 4 14:28:21 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.8.2014 od Pavel KREJCI:

> Asi si to vsichni pousti ve smycce :D

Taky mi to tak připadá :-)

> Ja jsem moc nesledoval predchozi videa, ale mezi par znamymi se
> zvedla vlna odporu proti tomuto videu, tak jsem si ho pustil cele
> (pak me obvinili z masochismu :D ). Ti znami jsou tu take cleny, ale
> asi nechteji napsat...

Vlna odporu zrovna proti tomuto videu? No to jsou věci. Povídej,
přeháněj, to mě zajímá :-)

> Za me: moc mi nevyhovuje ten dialog, kde je kazdemu dopredu jasne,
> jak dopadne. Nechci rict, ze bych video na stejne tema natocil lip,
> ale je fakt, ze jsem si ho po chvili prekryl dalsim oknem a pak uz
> jsem ho jen poslouchal. Kazdopadne zrovna tady by ta prsata blondyna
> dodala rozhovoru punc autenticnosti. :D

Vy byste všichni chtěli prsaté blondýny, co? Ale já žádnou takovou
nemám, tak to je smůla, prostě nebude, nebude, nebude :-)))

> Snad se moc nezlobis :D

Ne. Proč bych měl?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory