OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Srpen 4 14:09:00 CEST 2014

Asi si to vsichni pousti ve smycce :D
Ja jsem moc nesledoval predchozi videa, ale mezi par znamymi se zvedla vlna
odporu proti tomuto videu, tak jsem si ho pustil cele (pak me obvinili z
masochismu :D ). Ti znami jsou tu take cleny, ale asi nechteji napsat...

Za me: moc mi nevyhovuje ten dialog, kde je kazdemu dopredu jasne, jak
dopadne. Nechci rict, ze bych video na stejne tema natocil lip, ale je
fakt, ze jsem si ho po chvili prekryl dalsim oknem a pak uz jsem ho jen
poslouchal. Kazdopadne zrovna tady by ta prsata blondyna dodala rozhovoru
punc autenticnosti. :D

Snad se moc nezlobis :D

P.