Utlum 433 / 868MHz?

Sobota Srpen 2 14:27:33 CEST 2014

Stacilo, ale dvoutranzistorovy zesilovac to je soucastej jak v orloji a pri
vzdusne montazi primo do krabicky ..... Kdybych to mel cim zmerit tak to
snad i slozozil, ale bez moznosti zmerit vysledek hledam spise monoiliticke
reseni s nejmensim poctem soucastek.
Plus vyhoda toho SKY obvodu je , vystaci s napajenim 3,3-4V.