OT - Novinky a plany na srpen - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Srpen 1 20:29:30 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 1.8.2014 od OK1UGA:

> No, když Já Ti chtěl poradit, že bys mohl ukázat tu sestavu tiskárny
> co prodáváš a něco o ní povědět abychom věděli jak to vlastně
> vypadá, co vše je obsahem dodávky a tak. Klidně by to mohla být i
> taková reklama. A Tys mi ten nápad ukradl :-)).

Jo? :-) Video s Rebelem už je celé natočené, stříhám ho. Dá to ještě
nějakou práci, možná nějaké záznamy vyházím, musel jsem ještě něco
doplnit. Bude to docela dlouhé, ale aspoň bude délka intro
odpovídající :-)))

Video s Vellemanem jsem začal točit a bylo takové dusno, že jsem po
devátém opakování první scény propotil košili, začal se mi lesknout
ksicht a nebyl jsem schopný si zapamatovat další text. Takže jsem
znechucen sklidil studio... Budu to muset natočit jindy.

> Tak se jen těším na další videa.

Tak místo hrnků dostanete videa :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory