Indukcne pajkovanie

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 1 20:23:26 CEST 2014

Pri tom tretom videu je vidno v okamihu prepalovania cievky vodorovne
pasiky v obraze.
Aky prud (co do velkosti a frekvencie) to hulaka do tej cievky?

Inak, taka cievka s vodnym chladenim, to je iMHO v CERNe celkom
trapas. Chcelo by to supravodivu cievku, boli by v nej mensie strety a
urcite by nepotrebovala vodne chladenie :-)

Dňa 1. augusta 2014 20:17, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: