OT - Novinky a plany na srpen - Zahradnik se bavi

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Srpen 1 20:15:55 CEST 2014

No, když Já Ti chtěl poradit, že bys mohl ukázat tu sestavu tiskárny co
prodáváš a něco o ní povědět abychom věděli jak to vlastně vypadá, co
vše je obsahem dodávky a tak. Klidně by to mohla být i taková reklama. A
Tys mi ten nápad ukradl :-)). Tak se jen těším na další videa.

     Martin.

Za celý den ani jedna rada, jakou mám udělat soutěž, abych vám mohl
rozdat hrnky Zahradník se baví? Vy je vážně nechcete? To je mám rozdat
na Facebooku nebo snad z nich pít sám a u toho točit videa Čaj se
Zahradníkem? Petr Zahradník, počítačový expert