Mycka AEG Favorit 50870 netopi

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 1 13:15:50 CEST 2014

 1.8.2014, 13:10:06

S tim "donucenim" bych byl opatrnej. Vsechny ty euro5, euro6, euro7
atd. velmi ucine chrani zapadni automobilky pred mnohem levnejsi konkurenci z vychodu,
takze ti to v podstate tise podporuji.
U nejakych pozadavku na opravitelnost IMHO tento efekt chybi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz