Utlum 433 / 868MHz?

Pátek Srpen 1 11:00:57 CEST 2014

Zatim neni nic, jen uvazuji za jakych podminek by to bylo proveditelne.
Radia neresme ani anteny ci vysilaci vykony to si dopocitat umim. Nebyt
onech dvou panelaku slo by skoro o odelani stav tedy dva body s vyskovym
rozdilem cca 10m , prima viditelnost anteny cca 4m nad terenem nikde ani
steblo prerostle travy ci strom.
Citlivost prijimace se jsem schopen dostat nekam na -110dBm na konektoru
anteny na 868 a -116dBm  na 433Mhz. Anteny nejaky yaginy ala
http://www.ebay.com/itm/850-900MHz-GSM-Outdoor-Yagi-Antenna-N-Female-for-Cell-phone-signal-booster-/121361282110?pt=US_Cell_Phone_Signal_Boosters&hash=item1c41b2343e
(tech 11dBi bych chtel videt)