Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Pátek Srpen 1 08:34:21 CEST 2014

Zdravim vsechny,

ja docela cucim a jsem prekvapen. Zil jsem v predstave, ze temer vsichni
z HW konference bezne doma a pro sve blizke okoli vsechno automaticky
opravuji asi jak to znam ja. A ted se akorat zase o neco prohloubil muj
pocit, ze jsem jeden z mala poslednich zijicich lidi, kteri opravuji
automaticky uplne vsechno i to co vcelku nema ekonomicky smysl opravovat
nebo se dokonce zda byt neopravitelne. Predstava, ze by se neco, co muze
slouzit jeste dalsi radu let, promenilo v dalsi kus elektroodpadu je pro
me natolik smutna, ze opravuji tak dlouho dokud neopravim :-) At uz se
jedna o cokoli. Krome toho, jak clovek jednou dosahne uspesnosti vsech
oprav blizici se 100%, tak je pak tezke si takove skore pokazit
jakymkoliv neuspechem nebo predcasnym vzdavanim se. Tim by se totiz take
pokazila povest "ten clovek opravi uplne vsechno".

To s tou odmenou je ale super. Diky za inspiraci, budu muset vice
poukazovat na to, kolik se opravou usetrilo penez :-)

Tomas Halabala