Cidla snimajici denni svetlo

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Duben 30 22:18:01 CEST 2014

Dobrý den,
Já to mam v tom nejmenšim PIC18f1230. Počítá mi to polohu slunce podle data
a hodiny viz .příloha. Natáčím s tím na 6 točnách solára. Osy x,y.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukesh
Sent: Wednesday, April 30, 2014 9:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cidla snimajici denni svetlo

Ten projekt by mně taky zajímal, protože 2m parabolu mám zastrčenou na dvoře
od místních větnamců, takže bych ji mohl taky takhle zužitkovat.

Na zem dopadá v našich šířkách něco přes 1kW/m2, takže ty 2kW z té paraboly
jsou docela reálné.

Nešlo by snímání polohy udělat termoelektricky? 3 (4) termistory okolo
kolektoru a když slunko uhne, tak v porovnání s teplotou ostatních víme kam
natočit a lze to řešit krásně analogově .