Cidla snimajici denni svetlo

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Duben 30 18:57:38 CEST 2014

Spočítat to ani není problém. Spíš se trefit do počátečních podmínek.
Jinak je to jen řešení Keplerovy rovnice a transformace polárních
souřadnic. Tu nelineární část je možné přesně "předpočítat", uložit do
tabulky a pak provádět jen příslušné interpolace. Pokud bude zájem, můžu
někde vyhrabat teoretický základ, kdysi jsem něco podobného řešil.
Klíčové slovo je analema.

Mrazík