[OT] SSD disk, zkusenosti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 30 16:11:26 CEST 2014

>No ale 128GB RAM asi stoji o trochu vic nez 128GB SSD .

To cislo mate odkial?

S pravdepodobnostou hraniciacou s istotou RV nepotrebuje 128GB priestor na
tie spracovavane subory. A ak by to tak bolo, tak 128GB SSD by uz bol
davno v dyme.

> Navic u SSD clovek nemusi resit ulozeni ramdisku pred vypnutim.

RV potrebuje ten priestor na subory, z ktorych je prevazna vacsina docasna,
a aj tie zvysne su nasledne vyexportovane na siet. Tipujem, ze dotycne
stroje su aj tak pod UPS, ktora umozni dokoncit prebiehajucu operaciu, a
potom sa moze cely obsah toho disku pokojne zahodit.

wek