Cidla snimajici denni svetlo

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 30 13:37:30 CEST 2014

 30.4.2014, 13:29:20

A nepotrebujete ty cidla nahodou 4 nebo alespon 3.
Obrovska je dynamika oka, u denniho svetla je to mnohem mene, viz
napr. http://www.stavebnictvi3000.cz/clanky/zarovka-usporna-zarovka-mnozstvi-svetla/
O fotoodporech toho moc nevim, ale levne se da poridit treba tento fT
http://www.tme.eu/cz/details/kps-3227sp1c/fototranzistory/kingbright-electronic/#
Je spousta lepsich cidel, vcetne tech s integrovanym ADC ale holt za
delsi penize.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz