Cidla snimajici denni svetlo

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Duben 30 12:37:38 CEST 2014

V podstatě jakoukoli fotodiodu lze použít v takto obrovském rozsahu
osvětlení, když na ní měříte napětí takřka naprázdno. Lineárně na
osvětlení je závislý proud nakrátko, ten má pak velkou dynamiku, ale to
koleno v propustném směru je schopné z toho jakoby udělat logaritmus -
tedy bez jakéhokoli přídavného hardware. Ovšem závisí to na teplotě, což
vám asi nevadí, když chcete jen rozdíl.

Mrazík