[OT] SSD disk, zkusenosti

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Duben 30 10:57:28 CEST 2014

Ony ty SSD disky pred lety mely velke problemy, hlavne s chipsetem
SF-2281. Ty padaly jako hrusky, vsak byly take nejrozsirenejsi. Byl toho
plny interenet a dost jim to uskodilo. Vyrobci ladili firmware az se to
nejak povedlo.
Mam Crucial M4 a zatim zadny problem.
Doma mam SSHD (HDD+SSD 8GB), zrychleni je patrne, ale nijak zavratne,
mam stare PC. Ale to je dane tim diskem, za to SSD jako takove nemohou.

Martin Hanek