[OT] SSD disk, zkusenosti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 30 09:49:40 CEST 2014

On Wed, 30 Apr 2014, RV wrote:

> Prave ze malo - ted koukam ten muj ma natoceno 401 hodin. Bohuzel u s.p. si
> nemuzeme vybirat - co se vysoutezi to musime pouzivat. :-(

Ja se pro ten Samsung rozhodl protoze vykonove byl lepsi nez srovnatelny
Intel, ty Pro-cka maji snad delsi (5let?) zaruku a Samsung je vyrobce jak
pameti tak i kontroleru, tak jsem doufal ze to maji vyladene.

> [...]
> tisice XML souboru, ze kterych se extrahuji PDF a ty se nasledne parsuji,
> vyrezavaji se z nich vyrezy do obrazku - proste sileny srumec na filesystemu
> s malyma souborama a vetsina jich je jen docasnych - puvodne zpracovani (x
> stanic) jelo proti sitovemu disku, ktery v podstate kolaboval. Tak jsme v
> zoufastvi se rozhodli, ze komprimovany archiv presuneme na lokalni SSD disk a
> az nasledne vystupy pujdou na patricna mista na siti. SSDcka k nam do vyvoje
> prisly v podstate je z duvodu abychom mohli ladit ten SW na odpovidajicim HW.

Chtelo by to nejake inteligetni online zalohovani na sit, jen soubory
ktere jsou na filesystemu dyl jak nekolik minut a jejich zmeny. Aby
pripadna ztrata disku nezpusobila moc velkou skodu.

A nebo novy trend i do PC - dva SSD disky v mirroru :-)