[OT] SSD disk, zkusenosti

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Duben 29 23:05:26 CEST 2014

Na jednom PC mam SSD na system a hlasicky HDD na data. Presunul jsem co
slo na hard: dokumenty, nastaveni, maily, cash a podobne.

Na druhem PC mam SSD a zalozni HDD. 1x denne se disky synchronizuji -
Cobian.

Celkme nic sloziteho. Pro presypani dat ze stareho disku na novy je tady
napriklad ACRONIS True Image.

Michal Gregor