SCSI adapter pro scanner

Úterý Duben 29 13:55:10 CEST 2014

Obávám se, že nezbyde než experimentovat, SCSI už je dneska dost mrtvé
rozhraní. A nikdo asi nezaručí, že ten váš skenr poběží přes redukci
něco/SCSI. Pokud ten ntb má PCMCIA, bylo by asi nejlepší sehnat něco na
něj, jelikož je to zhruba stejně staré (na rozdíl od mnohem novějšího USB
nebo expresscard):

http://www.ebay.com/bhp/scsi-pcmcia

P.K.