SCSI adapter pro scanner

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Duben 29 13:23:51 CEST 2014

Zdravim,

tentokrat uz trochu vazneji - mam filmovy scanner, ktery mi vcelku vyhovuje,
a docela rad bych ho pripojil k trochu modernejsimu PC, idealne k notebooku,
jen se mi moc nedari najit vhodne zarizeni, ke kteremu bych ho mohl
pripojit.

Na notebooku mam samozrejme USB, k tomu ExpressCard, PCMCIA/Cardbus a
Firewire, na masine, co stoji vedle nej, mam volny PCIe slot. Na obou
masinach jsou Win7 64bit.

Ovladace pro scanner byly nejak rozchoditelne pod WinXP SP1 a s trochou
alchymie pak i s SP3 - je to jeden z duvodu, proc mi doma "prekazi" jedno
relativne stare PC s XP a s radicem SCSI v PCI slotu, ted koukam, ze muj
oblibeny Vuescan ten scanner nejak podporuje i primo, takze s drivery by
problem byt nemel.

Neresil jste nekdo neco podobneho? Koukal jsem, ze sice existuje nejaky
udelator SCSI to USB, jen mi to pripada kapku drahe (cca 180 USD, tedy v
podstate za cenuojeteho rozumneho filmoveho scanneru s USB pripojenim),
navic nevim, jak a jestli by na tom ten scanner jel.

Diky za kazdy tip.

Pavel Kutina