ffmpeg + php - generováni videa z obrázků

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Duben 28 20:39:10 CEST 2014

On Mon, 28 Apr 2014, Jan Půhoný wrote:

> V adresáři mám obrázky 0001.jpg 0002.jpg 0003.jpg a 0004.jpg
>
> $mix= 'ffmpeg -r 6 -b 320k -i %04d.jpg -s 480x360 -vcodec libx264 -y
> video.mp4';

> %04d.jpg: I/O error occurred
> Usually that means that input file is truncated and/or corrupted.

Ja to zkusil s mencoderem a tam to funguje :

  mencoder mf://%04d.jpg -ovc lavc -lavcopts vcodec=msmpeg4v2 -nosound -mf type=jpeg -o mf_lores.avi

zkuste si vypsat tu promennou $mix jestli se ten zapis %04d.jpg nejak
nezmrsil, respektive jestli to volate z php expanduje se ta promenna
  %04d na seznam souboru ? Normalne to dela shell.