GNU as - pokročilejší práce s řetězcem ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Duben 28 14:32:16 CEST 2014

Zdravim,

> [...]
> syntakticka nemoznost pouzit parameter ako znakovy literal.
>
> Mozno sa to pre vas pripad da obist:
>
>         .set AV_CNT,0
>         .irpc   CCC, "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ"
>         .set AV_\CCC, AV_CNT
>         .set AV_CNT, AV_CNT + 1
>         .endr
>

>         .macro _KEYTEXT TEXT
>         .irpc   CHR, "\TEXT"
>         .byte  AV_\CHR
>         .endr
>         .endm
>
>         _KEYTEXT HELLO
>
> Skarede, definuje to 27 symbolov, ale hadam funkcne.

Ano, toto je presne to, co jsme poptavali :-). Preci jen se to obeslo bez
zasahu do zdrojovych textu :-). 27 emitovanych symbolu nevadi, v programu
samotnem je jich o dost vice.

Takze moc diky i jmenem puvodniho tazatele, tez velice dekuje! Ja vedel,
ze tu jsou chytri hosi :-)!

Zdravi Pavel