Databáze Firebird.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Duben 28 13:53:27 CEST 2014

Do databáze sahá pouze FB server, myslel jsem, že se jej na data
dotazuje jak serverová, tak klientské části naší aplikace.

OpenVPN s tím asi nebude mít až tak nic společného. To byl příklad
aktuálního připojení. Když se přes OpenVPN připojím pomocí PuTTY nebo
WinSCP přímo na linuxový stroj, spojení drží dlouhodobě. Ty testy co
jsem psal níže jsme dělali na lokální síti na základě toho, že to na
dálku velmi trvá a chtěli jsme zjistit něco detailního. Na linuxu se dá
uměle nastavit/prodloužit odezva.

#TcpNoNagle = 1 je zapoznámkované, jak uvádíte v příkladu. Předpokládám,
že je implicitně na "1". Podle:
http://www.janus-software.com/fbmanual/manual.php?book=admin&topic=43
je tedy Nagle algorithm vypnutý. Kdybych jej nastavil na "0", tak jej
zapnu. Co je správně?

Firebird 2.5.2 security update 1.

Martin Hanek