OT: A máme tu nový typ s(íøení viru

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Duben 28 13:02:53 CEST 2014

Aha, já jsem myslel co to dělá, když se spustí ten exáč. Nedostatečně jsem se vyjádřil.

Ale už jsem byl informován, že se jedná o virus. Zklamalo mě to, očekával jsem něco sofistikovanějšího.

Vím, že dle některých zdrojů jsem počítačově negramotný, protože word, excel a windows považuji za pouhá anglická slova,
antivir se zavádí do biologického těla a dlaždice že jsou obklady a na otázku jestli neznám nějaký textový editor
odpovídám VIM.
:-D

ced