Re: Čtení SPI flash během mazání

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pondělí Duben 28 12:09:15 CEST 2014

Našel jsem že AT26DF161, kterou máme v jiném produktu, umí
suspend/resume na zápis a mazání. Sice to je omezené na jiný 64kB
sektor (čtení ze suspendovaného sektoru je nedefinované), ale to by už
nevadilo. Pokud potřebuju číst, bude to jinde než probíhal zápis.
Teď to holt bude občas zdržovat a při další sérii se osadí jiný chip.

Děkuji oběma za vyjasnění situace.

Tomáš