Čtení SPI flash během mazání

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 28 11:35:47 CEST 2014

Este je jeden zvlastny typ, a to je rodina AT45, kde sa sice neda do FLASH
sucasne pisat a citat, ale ma dva RAM buffre, takze sa da najprv dat
prikaz ktory nacita interne cely sektor z FLASH do jedneho buffra, potom
dat programovat z druheho buffra do FLASH, a kym sa programuje, z toho
prveho buffra sa daju citat data.

wek