GNU as - pokročilejší práce s řetězcem ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Duben 28 10:02:12 CEST 2014

Zdravím,

> https://sourceware.org/binutils/docs-2.24/as/Characters.html :
> String constants (properly called string literals) are potentially many
> bytes and their values may not be used in arithmetic expressions.

Hmm.

> Ale ze ste to Vy, neodpustim si aj toto:
>
> 1. nalepsia dokumentacie je predsa zdrojovy text,

Ano, do nej jsem samozrejme nahlizel, ovsem coby dokumentace je ponekud
neprehledny a vyzaduje hlubsi studium. Nebo jste si snad myslel, ze jej
nemam online na serveru ? Samozrejme mam a mit musim, kdyz ten assembler
obcas pouzivam, nebot kde jinde bych ho vzal v binarni podobe :-) ?

> 2. je to open source, takze si pozadovanu funkcionalitu mozete lahko
> doplnit.

Ale to ano, ted jde jen o to, zda bude jednodussi obejit to u kolegy v
tom jeho zdrojaku, nebo doplnovat do gasu :-). Podiskutuji s nim.

> (Pekny pondelnajsi pokus o flame, nie? ;-) )

Ne, naprosto perfektni a vecne pripominky zcela spravneho charakteru!
Jste muj clovek :-)!

Zdravi Pavel