Detektor kovů/vodičů ve stěně

Neděle Duben 27 12:47:40 CEST 2014

Ta krabička vypadá hezky a nejspíš to i funguje :-) Já používám audio
recorder (dříve to byl magnetofon), do mic. vstupu cívku z relé, nasadím
si sluchátka a hledám. Případně pokud tam neteče proud a je tam jen
napětí, na ten vstup připojím kousek drátu nebo plíšek cca 2x2 cm. Je to
jednoduché a není možné, abych to vedení nenašel :-)
Anděl