Re: Detektor kovů/vodičů ve stěně

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Duben 27 12:15:32 CEST 2014

Už to tu šlo mockrát, osobně mám rád jednoduché metody.
Třeba SV rádio a na konci v zásuvce triakový regulátor.

Nebo úspěšně používám pustit si jedním vodicem proud buď DC pak hledám kompasem nebo AC a hledám cívkou připojenou ke sluchátkům.
Pokud je tam jen fázový vodič - typicky schodišťák nebo pokud lze nulu a ochranu jednoduše odpojit lze čuchat  multimetrem- kapacitní vazbou.
Pavel Glajc